יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

שאלתי מישהי

שאלתי מישהי שהכרתי לשלומה, שאלה אם אני רוצה תשובה אמיתית או מתחמקת. אמרתי אמיתית והיא אמרה ״בסדר״. 
״והמתחמקת?״ שאלתי. 
״אל תשאל…״ היא אמרה

שאלתי מישהי לשלומה, היא שאלה אם אני רוצה את התשובה הארוכה או הקצרה. אמרתי שאת הקצרה והיא אמרה ״בסדר״. 
״והארוכה?״ שאלתי. 
״לא בסדר״ היא אמרה

שאלתי מישהי שהכרתי לשלומה, היא שאלה אם אני רוצה את התשובה הארוכה או הקצרה. אמרתי שאת הארוכה והיא אמרה ״בסדר״. 
״והקצרה?״ שאלתי. היא רק נאנחה

שאלתי מישהי איך היא מרגישה. שאלה אם אני רוצה את התשובה הפשוטה או המורכבת. ״פשוטה״ אמרתי והיא אמרה שטוב. 
״והמורכבת?״ שאלתי. 
״בדיוק כמוך״ היא אמרה

שאלתי מישהי לשלומה. שאלה אם אני רוצה תשובה בנאלית או מפתיעה. ״בנאלית״ אמרתי והיא אמרה שחרא. 
״והמפתיעה?״ שאלתי. 
״באופן מפתיע אותו דבר״ אמרה

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה מדעית או נבואית. ״מדעית״ אמרתי והיא אמרה ״20%״. 
״והנבואית?״ שאלתי 
״ידעתי שלא תרפה״ היא אמרה

שאלתי מישהי מה השעה. שאלה אם אני רוצה תשובה לשאלה או תשובה לסאב טקסט של השאלה. אמרתי ״את שתי התשובות אם אפשר״ והיא אמרה ״כבר מאוחר״

שאלתי מישהי איך היא מרגישה. שאלה אם אני רוצה תשובה פיוטית או נוגה. ״פיוטית״ אמרתי.
״אני לאה״ היא נאנחה. 
״והנוגה?״ שאלתי. 
״אני רחל״ היא אמרה

שאלתי מישהי למה היא לבד. שאלה אם אני רוצה תשובה קלישאתית או פרוידיאנית. אמרתי ״גם וגם״ והיא אמרה ״כי אבא שלי גנן״.

שאלתי מישהי אם היא אוהבת אותי. שאלה אם אני רוצה תשובה מהראש או מהלב. ״מהלב״ השבתי והיא אמרה ״לא יודעת״. 
״ומהראש?״ ניסיתי. 
״לא חושבת״ היא אמרה

שאלתי מישהי איך היא מרגישה. שאלה אם אני רוצה תשובה של בנים או של בנות. ״של בנים״ אמרתי והיא אמרה ״אני עצובה״. 
״ושל בנות?״. היא התחילה לבכות

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה אמיתית או עם קריצה. ״אמיתית״ אמרתי והיא אמרה שלא. 
״ועם קריצה״ שאלתי. 
אמרה שלא. וקרצה

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה סמנטית או הומואופתית. אמרתי סמנטית והיא אמרה שפיצפון. ״ והומאופתית?״ 
אמרה ״אחד למיליון״

שאלתי מישהי מה בא לה לעשות. שאלה אם אני רוצה תשובה סקסית, מתמטית או טלפתית. אמרתי ״גם וגם וגם אם אפשר״ והיא אמרה ״אני חושבת על מספר״.

שאלתי אם יש לנו סיכוי, שאלה אם בא לי תשובה ספורטיבית או קונסטרוקטיבית. אמרתי ספורטיבית. ״אל תהמר על זה״. 
״וקונסטרוקטיבית?״ שאלתי. 
״אל תבנה על זה״ היא אמרה

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה פשוטה או מורכבת. ״פשוטה״ אמרתי והיא אמרה ״כן״. 
״והמורכבת?״ שאלתי. 
אמרה ״כן״

שאלתי מישהי מה אני צריך לעשות כדי שזה יצליח. שאלה אם בא לי תשובה דו משמעית. אמרתי שכן כל עוד היא תענה בכנות, והיא אמרה שצריך להזדיין בסבלנות

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה אופטימית או פסימית. ״אופטימית״ אמרתי והיא אמרה שלא. 
״והפסימית?״ שאלתי. 
״לעולם לא״ אמרה

שאלתי מישהי לשלומה. שאלה אם אני רוצה תשובה פרגמטית או רומנטית. ״פרגמטית״ אמרתי והיא אמרה ״בא לי למות. 
״והרומנטית?״ שאלתי. 
״בא לי למות בסתיו״ היא אמרה

שאלתי מישהי לשלומה. שאלה אם אני רוצה תשובה אקטיבית או פסיבית. אמרתי גם וגם. אמרה ״אני רוצה למות״. 
שאלתי ״למה?״. 
״תהרוג אותי אם אני יודעת״ היא אמרה

שאלתי מישהי מה קרה. שאלה אם אני רוצה תשובה ארוכה או קצרה. אמרתי ארוכה. אמרה ״זה לא אתה, זו אני״. 
״והקצרה?״ שאלתי והיא ענתה ״זה לא אתה״

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם בא לי תשובה בינארית. אמרתי שכן והיא אמרה ״אתה לא האחד״. 
״למה?״ התעקשתי. 
״אתה אפס״ היא אמרה

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה קצרה. שאלתי ״מה, אין גם ארוכה״.
״לא״ היא ענתה

שאלתי מישהי איך היא מרגישה. שאלה אם אני רוצה תשובה שאומרת משהו עלי או על עצמה. אמרתי ״גם וגם בבקשה״ והיא ענתה ״מרגישה כמו הפרצוף שלך״

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה קורקטית או סימביוטית. אמרתי קורקטית והיא אמרה שלא. 
״והסימביוטית?״ שאלתי והיא אמרה ״משתתפת בצערך״ 

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה אופטימית או חנוך לווינית. אמרתי אופטימית והיא אמרה ״קטן״. 
״והלווינית?״ 
״קודם נשק לי את הישבן״

שאלתי מישהי לשלומה. שאלה אם אני רוצה תשובת טוויטר או פייסבוק. אמרתי טוויטר. אמרה ״אני לבד, בא לי למות״. 
״ופייסבוק?״ 
היא העלתה תמונה של חתול

שאלתי מישהי למה זה נגמר. שאלה אם אני רוצה תשובה מאופקת או מטוקבקת. אמרתי מאופקת והיא אמרה ״זה לא עבד״. 
״ומטוקבקת?״ שאלתי והיא אמרה ״בגלל חילול שבת״

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה מתחכמת או מיתממת. אמרתי מתחכמת. אמרה ״כמו לצאת מהמקלחת בשואה״. 
״והמיתממת?״ שאלתי. 
״סיכוי למה?״ היא שאלה

שאלתי מישהי לשלומה. שאלה אם אני רוצה תשובה שהיא מלכוד או אוקסימורון. אמרתי מלכוד. היא ענתה ״רע מכדי לענות״. 
״ואקסימורון?״ שאלתי. 
״התמלאתי ריקנות״ היא אמרה

שאלתי מישהי למה זה ניגמר. שאלה אם אני רוצה תשובה קפיטליסטית או אתאיסטית. אמרתי קפיטליסטית. אמרה ״אין לך כסף״ 
״ואתאיסטית?״ שאלתי
״אין לך אלוהים״ והלכה

שאלתי מישהי למה זה נגמר. שאלה אם אני רוצה תשובה נומרולוגית או גרפולוגית. אמרתי נומרולוגית והיא אמרה שאני אפס. 
״וגרפולוגית?״ שאלתי. 
״יש לך זין קטן״ אמרה

שאלתי מישהי אם יש לנו סיכוי. שאלה אם אני רוצה תשובה מתחכמת או של קוסמת. אמרתי מתחכמת. אמרה ״קח מספר״. 
״ושל קוסמת?״. 
״שבע?״. 
איך ידעת?

שאלתי מישהי מה היא רוצה. שאלה אם אני רוצה תשובה של שנאה או אהבה. אמרתי שנאה והיא אמרה ״אני רוצה שתמות״. 
״ואהבה?״. 
״אני רוצה שתמות עלי״ אמרה

שאלתי מישהי לשלומה. שאלה אם אני רוצה תשובה מתומצתת או מפורטת. אמרתי מתומצתת והיא אמרה ״אין לי כח״.
״ומפורטת״ שאלתי.
״אין לי כח לפרט״ אמרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה